Jag var oskuld!

Tills för några veckor sedan var jag oskuld i frågan om Sushi.
Hade endast provat ett par bitar för ett par år sedan, kom dock inte riktigt
ihåg vad jag tyckte om det eller vad det egentligen smakade.
Så öppnades det en ny Sushirestaurang här i staden i somras, har inte funnits
förr. Där av anledningen till att det inte har blivit av att jag har ätit detta innan.
Jag ocy syster bestämde oss dock för att prova den nya restaurangen och köpte hem
en "familjemiddag". Det var en förpackning med alla olika sorter, perfekt första gången
när man ska smaka. Vissa bitar var inte särskilt goda, MEN, biten med lax var väldigt god och jag blev
nästan kär i den där rullen. Rullen var riktigt god och den ska jag absolut köpa igen!
Kanske kan man lära sig att tycka om fler sorter, det ser ju så himla gott ut och nyttigt är det också.
Ska nog prova några fler gånger iallafall, rullarna och laxbitarna blir det garanterat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0