Smörgåstårta!

Här hemma firade vi fars dag idag eftersom att lillasyster
åker hem till Norrköping tidigt i morgon.
Bjöd familjen på smörgåstårta, lite extra festligt!
En av matbloggarna jag läser har även en testlagartävling denna vecka
som handlar om att rösta fram den finaste smörgåstårtan.
Därför passade det extra bra att bjuda på detta idag.
Har skickat in denna bild som mitt bidrag i tävlingen.



Blev riktigt nöjd med min höstinspirerade smörgåstårta och den
smakade underbart! Håller tummarna för att det ska gå bra i tävlingen också,
till veckan kan man rösta så in och rösta på mitt bidrag! :)
Tävlingen är hos bloggfamiljen.se/matplatsen

Pappa fick en rolig och uppsakttad farsdagspressent, nämligen detta:



En väldigt fin pressentask innehållande tre stycken chokladbitar
med smak av alkohol. Fick väldigt bra omdömme av pappa,
ett julklappstips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0