Restaurangbesök!

I slutet av sommaren var jag och syster på en av stadens restauranger och åt.
Kom överrens om att unna oss en varsin förrätt innan maten.
Laxfantaster som vi är valde vi samma förrätt.
Gravad lax-toast! Milda makter vad detta var fantasktiskt gott...



Förrättsmänniska som jag är skulle jag mer än gärna beställa in
en hel måltid bestående av enbart förrätter.
Tycker att förrätten brukar vara höjdpunkten på hela middagen.
Jag tycker även att det är roligt att ta kort på maten när jag
är ute och äter, mest för att få lite uppläggningstips och idéer på
goda och passande tillbehör.
Visst ser det väldigt gott och tilltalande ut, fast än det egentligen
inte är något speciellt på tallriken? Tror även att känslan och stämningen
av att äta ute gör att maten blir så där extra god, underbart!

Kommentarer
Postat av: ida

Ge mig!

Sjukt gott.

2011-11-02 @ 22:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0